Tiden som varit..

Hej på er, det var ett tag sen! Tror inte jag har bloggat ordentligt sen studenten vilket är dåligt, fy skäms på dig Jenny! 
Det har hänt otroligt mycket sen sist jag skrev, till och börja med så kan jag berätta att all stress och ångest försvann med skolan och jag har mått fruktansvärt bra dom här senaste månaderna vilket är otroligt skönt! Trodde att jag skulle dö för allt sista skolarbete, pengar och annat som va där i slutet men jag tog mig igenom helskinnad och med en gymnasieexamen i handen! 
 
Som sagt har det hänt en hel del, båda bra och inte så roliga saker, men jag tänker inte sitta här och skriva allt som hänt hela sommaren för då skulle detta bli världens längsta inlägg, hehe... Iallafall så var det ju dags för jobb direkt på måndagen efter studenthelgens partajj vilket var lite jobbigt men ändå skönt. Jag jobbade nere på häggströms blommor i ca 1 månad innan jag officiellt blev helt, totalt arbetslös.. Haha... Men nu på slutet så har jag hoppat in som vikarie på förskola och fritids på stige skola i indal, har även varit på min gamla skola vallen och vikarierat vilket var riktigt skoj! 
Aja, nog om jobb, här kommer några höjdpunkter från månaderna som gått! :) 
 
Midsommar: 
 Firades i stugan med familj, släkt och vänner! En trevlig helg med trevligt sällskap! 
 
Bråvalla: 
Jag och goaste Maja hyrde en bil på statoil och drog en spontantripp ner på bråvalla, skitskoj! 
 
 
Fäviken: 
Ja, självklart va jag på fäviken, årets höjdpunkt som tyvärr lägger ner nu vilket suger... Men det avslutades med ett brak då det var det bästa året hitills för min del, Hel**tte vilken kung helg det blev! 
 
 
Storsjöyran: 
Jag, Elin, Isa och Angelica packade Elins lillbil proppfull och drog på yran. Vart en kort vistelse för mig som vart sjuk och fick bli hämtad av pappa morgonen efter men första kvällen var superrolig och resan dit var lite utav ett äventyr i sig! 
 
Där har ni några av höjdpunkterna i sommar, finns så många fler men som sagt, det kommer bli världens längsta inlägg isåfall och detta är redan superlångt, förlåt för det ;) 
 
Jag avslutar detta inlägg med något otroligt sorgligt. För några veckor sen så ramlade min farfar på ålderdomshemmet och bröt av lårbenet vid höftleden. Han var redan gammal och gaggig och denna händelse som sedan drog med sig en blodförgiftning och lunginflammation gjorde tillslut att farfar gav upp och lämnade oss. Min farfar betydde så mycket för mig och det här var nog något av det jobbigaste jag varit med om på länge. Förra helgen var det begravning. Älskar dig farfar, vila i frid bästa du! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0