Systeryster!

Hej på er! Hur är läget? Men mig är det bra iallafall, är dock superpigg och kan inte sova alls... Menmen, då har man iallafall tid att uppdatera bloggen! 
 
Idag vaknade jag 5 minuter innan klockan ringde, jag sov sjukt oroligt inatt vilket va konstigt med tanke på att jag var trött och dessutom tog en insomningstablett som verkar hela natten. Pappa skjutsade mig tll jobbet i kovland och jag jobbade till kl 16. Efter det hade jag ingen skjuts tillbaka till stan så jag blev kvar, iallafall till imorgon! 
 
Nu till något helt annat som kanske kommer verka cheesy men, det måste sägas. Jag har ju fått en rättså stor familj efter mamma och pappas skiljsmässa med två nya småsyskon som jag pratar rätt mycket om, men nu ska jag berätta lite om den riktiga systern jag har, min enda helsyster, mitt enda helsyskon över huvud taget. Det spelar lixom ingen roll hur mycket jag än pratar om dom andra så kommer hon alltid vara den viktigaste och absolut bästa personen i mitt liv och jag kommer alltid "have her back" oavsett. 
Så förutom att hon är awesome eftersom att hon är min syster, så är hon också den absolut vackraste och mest underbara människan jag känner både på utsidan och insidan. Jag brukar säga att hon är den snygga systern av oss två, vilket stämmer, hon är perfekt. Hon har allt och nu för tiden (har inte alltid varit så, tro mig) så är hon även min absolut bästa vän som jag litar på mer än allt annat. Den lilla, jobbiga, klängiga retstickan har växt upp och blivit den absolut bästa människan i världen. Vi delar samma humår, samma intressen och jag bara älskar dig krickelina, puss! <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0