Ska jag börja blogga igen?

Hej på er! Har suttit nu ett bra tag och funderat på om jag ska börja blogga igen eller inte. Jag har lovat att börja igen så många gånger men det har ändå bara runnit ut i sanden varenda gång... Jag vill blogga men känner ofta att jag inte har nått att skriva om/vet inte vad det är ni vill läsa... Så det är alltså en blandning mellan att jag glömmer/inte orkar/inte vet vad jag ska skriva om som gör att jag bloggat sjukt dåligt nu på senaste tiden... Vet inte ens om det är nån som följer bloggen längre, hahah... 
 
Så nu är då frågan, ska jag försöka väcka upp bloggen igen? Vad tycker ni? Vad vill ni läsa om? 
 
Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst varje dag bara om min vardag men tycker själv att det måste vara ganska tråkigt för er att läsa om i längden eftersom att den ofta ser rätt lika ut. Har ju lixom mina vanliga rutiner osv. 
 
Vill gärna höra vad ni tycker, så släng iväg en kommentar om det nu är någon som bryr sig, haha... 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0