Pray for Paris!

Hej på er, jag sitter vid skrivbordet på mitt rum och lyssnar på Justins nya album och tänker. Har tänt alla ljus jag äger och alla tankar går till Paris. Det är i mina ögon så fruktansvärt hur man kan känna sånt hat att man måste skrämma en hel värld och ta massvis av oskyldiga människors liv. Fyfan för terrorister! Så älskade Paris, detta klarar ni! Lider med alla skadade och annhöriga till de som fallit offer, vilken fruktansvärd tragedi detta är. Rest in peace alla som omkom! <3
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Pappa och jag for en sväng mitt på dan till birsta för att inhandla lite nödvändigheter och titta på allt folk. Behövde komma ut efter att ha suttit i pricip hela natten och dagen och kollat på tv4s livesändning. Vi åkte även och handlade dipp, kött osv. så nu har vi precis avnjutit en underbar middag och jag har även färdigställt snacksen så allt är klart till fotbollen börjar sedan!
 
Kommer bara ligga i soffan och ta det lugnt ikväll, har ingen ork till annat, och man känner sig så ledsen inombords på något sätt. Sjukt vart världen är påväg.. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0