On repeat.

Hej! Sitter i min säng nu och lyssnar på musik och kollar runt på olika bloggar för att försöka hålla ögonen öppna till svenska hollywoodfruar börjar! Det var ju inget program förra veckan pga champions leauge. Vad är det för påhitt lixom?! Nog för att jag gillar fotboll, men man behöver inte ha match samtidigt som svenska hollywoodfruar, veckans höjdpunkt ju!
Jag är alltså så fruktansvärt dödstrött så jag har svårt att hålla ögonen öppna vilket är bra egentligen eftersom jag ska jobba tidigt imorgon och igår kunde jag inte somna alls så skönt att få komma i säng i tid ikväll! Kan ju dock ändras fort om jag ser på SHF nu snart, så kommer antagligen ta en insomningstablett just in case. Har haft lite sömnsvårigheter nu igen, inte kul alls. 
 
Annars är allt bra med mig, livet leker och jag är frisk! Hahha asså det är ganska sjukt hur länge jag varit frisk nu, jag som alltid varit sjuk annars.. Efter att alls stress, ångest och annan skit försvunnit, jag har börjat röra på mig mer osv så har mitt imunförsvar blivit grymt bra igen! Har alltid annars (innan gymnasiet) varit frisk jämt. Asså max typ 2 veckor borta från skolan sammanlagt per år. Känns skönt att det är så, med tanke på att när man jobbar med barn och småbarn som är sjuk hela tiden, så mycket bakterier. 
 
Aja, nu har jag inte mycket mer att säga, är trött, ska sova efter svenska hollywoodfruar och tagga igång för jobb 08.30-16.00 imorgon. Ska jobba med 2-3åringar, i love it! Småbarn är det bästa som finns! 
 
Denna sången går på repeat just nu, bästa ever! Och Diplo (min gud och han som gör musiken i major lazer) fyller dessutom år idag! Grattis till han då tyyyp.. haha 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0