Uppdatering.

Sitter i soffan och ser på ex on the beach nu, ska snart sova. Har varit helt slut idag, men det har trotts det varit en ritigt bra dag och jag har varit glad. 
 
Jag har inte bloggat på ett tag så jag tänkte uppdatera er lite om vad som hänt. Vi har sanerat upp nere på gården efter branden så nu känns det mycket bättre. Fortfarande jobbigt eftersom att det inte finns nått där, men snart börjar vi bygga upp det nya stallet och då kommer det nog kännas jättebra förhoppningsvis. 
Har även lämnat in och redovisat mitt gymnasiearbete så nu är det helt done. Känns oerhört skönt att ha det klart, så nu är det bara lite restuppgifter och en några nya uppgifter och prov som ska göras innan allt är klart. Ganska mycket saker men eftersom att det är så lite tid kvar så blir man bara mer motiverad att bli klar. 
 
Idag är det exakt en månad kvar till jag står där på trappan i min vita klänning, min studentmössa och med min underbara klass och är överlycklig! Känns helt sjukt att det är så kort tid kvar!! Jag har börjat tagga ordentligt nu. Förut hade jag sjukt mycket ångest över det men nu är det bara något jag verkligen ser fram emot!
 
Jag har även varit ut några gånger under den här bloggpausen jag haft. Några riktigt galna och sköna utekvällar med en hel del alkohol, skratt och galenskaper.. Jag må ju säga att jag har världens skönaste vänner och att mitt partycrew är galeeeet! 
Men party or not. Sjukt tacksam över mina underbara vänner! Ni är seriöst oslagbara och jag älskar er allihopa! Puss på er! Ni får mig alltid att må bra! 
 
 
Jag har även hunnit med en sjuuuuuk halsfluss som var hemsk. Och även börjat spela korpen! Sjukt roligt och det är ett riktigt härligt gäng brudar. Kommer ha en sjukt rolig sommar tillsammans, och as roligt att kicka lite boll igen också på en lagom nivå! 
Barnen har också varit här, mysigt! Och det allra bästa är att de kommer tillbaka på onsdag/torsdag. Älskar att ha dom här, så mycket skoj och stoj och jag blir bara så glad då dom är här! 
 
Nu ska jag se klart på ex on the beach, sen ska jag plugga lite innan jag somnar. Ska skriva ett rest-prov innan lektionen börjar imorgon så ska va på skolan kl 8.. #tröttsomfan
 
Instagram
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0