Mösspåtagning

Hej på er! Jag ligger i soffan nu under täcket och pluggar i väntan på mat. Pappa håller på att göra lasagne och jag är sååå glad, lätt grym bakismat! 
 
Igår var det mösspåtagning och det var helt otroligt crazy! Så jävla roligt! Kan inte fatta att det snart är dags för studenten, och med tanke på hur underbart och roligt det var igår, lätt en av de bästa dagarna i mitt liv, så kan jag knappt bärga mig för studenten, det kommer bli så sjuuuukt roligt! 
Iallafall så var vi på skolan till typ 12 igår. Efter det gick jag och erica hem till mig för att locka håret och hämta mössan. Sen gick vi ner till förfesten som var hos eve, vi satt där ett tag innan vi gick och hämtade våra ballonger för att gå till torget. Vi tog nån öl på svenssons, dansade röven av oss, skrek i falsett och var helt galna! Fytuuusan va roligt det var! 
 
Sen blev det pizza och en lång jävla förfest hos eve, så himla skoj och så fulla. Älskar min klass, vi är så sammansvettsade och kommer så bra överens och det är verkligen grymt sånna här gånger! Kommer sakna alla så fruktansvärt mycket sen men är överlycklig att jag får dela dessa fantastiska minnen med dom. 
 
Kvällen slutade iallafall tidigt efter något för många shots. Eskorterades hem av en god vän vid halv 1 kanske, vilket är lite tråkigt men är samtidigt glad för hade jag stannat så hade jag mått ännu sämre idag, och jag har inte direkt varit jättepigg! Heheh
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0