Inte långt kvar nu...

Hej på er! Jag sitter hos pappa ute på balkongen, lyssnar på musik och pluggar ekonomi. Fysatan vilket härlig väder det blev! En riktigt bra dag idag! 
 
Så Idag var det näst sista torsdagen med lektioner, helt sjukt! Imorgon är det studentfotografering och jag är så fruktansvärt peppad! Har precis hoppat ur studentklänningen efter att ha testat hela outfiten för att se hur det ser ut. Sjukt att det bara är en "vanlig" vecka kvar av skolan nu, det är skönt men kommer med en hel del stress och ångest också.. Bara en vecka kvar till betygen sätts... USCHA! Kommer va plugg delux varje dag till nästa fredag nu, men det fixar jag, man är väl viking osv! ;) 
 
Imorgon är det alltså studentfotografering, alltså jisses va nära det är nu alltså! Har även börjat med planeringen inför min mottagning och det är sjukt hur mycket som ska göras! Det ska hyras partytält, man ska få ihop massa stolar och bord osv. Men i slutendan är nog allt värt det, jag har en god känsla över allt det här och tror definitivt att studenten kommer bli en av mitt livs bästa dagar! 
 
Imorgon åker jag, min syster och pappa till stockholm också! Så lycklig att det inte blev nån flyg-strejk, hade inte pallat suttit på ett tåg i flera timmar, så mycket skönare att flyga! 
Iallafall så blir vi kvar där nere över helgen. Pappa har bokat en svit på Sheraton så vi kommer nog ha jättemysigt! Lite kvalitetstid med far och syster helt enkelt och antagligen en hel del shopping! Förhoppningsvis kanske man även hinner boka in en fika med nån släkting där nere också, vi får väl se! 
 
Nu ska jag plugga vidare så jag hinner lära mig ekonomin innan jag ska iväg på match, hoppas ni får en bra torsdag mina vänner! 
/Jenny
 
 
Min fina systeryster <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0