Studenteeeen!

Hej på er! Jag sitter i soffan nu och tar det lugnt, ska gå och lägga mig å sova alldeles strax för jag är helt slut. Börjar kl 10 imorgon, sista dagen innan helg! Så skönt! Och midsommar kommer bli superkul som vanligt, firas i stugan med familj,släkt och vänner! 
 
Men nog om det nu, för jag har ju ÄNTLIGEN tagit den där efterlängtade STUDENTEEEEN! Förra torsdagen var det dags, klockan ringde 05.30 å 06.30 satt jag med min underbara klass i busbacken, åt jordgubbar och drack en hel del champange. Vi satt där i över en timme, enda till polisen kom och vi vinglade mot skolan och guldtrofén. Och vet ni vad föresten, VI FUCKING VANN! HELA GULDTROFÈN! Vi var alltså först ut på hedbergskas trappa och stog där och hoppade, skrek och sjung inför ett gigantiskt folkhav! Det var nog den hittills lyckligaste stunden i hela mitt liv! 
Innan vi sprang ut på trappan så hade vi fika med våra lärare, det var jobbigt att ta farväl av lärarna som verkligen funnits där för mig och jag började grina som fa aaan, så mitt smink va ju helt förstört. Men vad gör det, jag va full å lycklig! 
 
Efter flakåk blev det mottagning med min underbara släkt och goooa vänner innan det blev partajj igen. Var jävligt sliten i torsdags så jag tog det lite halvlugnt men det tog jag igen på fredagen då jag och alming gick all in alltså! Helvette va roligt! 
 
NU kommer det bildbomb! Det är ingen ordning på skiten så ni vet lixom!
 
Hareee
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0