Plugg i vårvärmen

Hej på er! Jag sitter ute på framsidan nu och skriver tal till svenska nationella, det är 19 grader varmt i solen här och det är hur underbart som helst! Gör verkligen pluggningen så mycket enklare! 
 
Jag har inte bloggat på ett tag nu, och kan knappast säga att det kommer bli bättre.. Har haft så mycket med skolan och gymnasiearbetet så jag har inte hunnit med bloggen alls... Men nu är iallafall mitt gymnasiearbete inskickat på tryckning, så sjukt skönt att vara klar med det! Sån tyngd som försvunnit från mina axlar! 
Dock så är det ju typ 1000 saker kvar att göra och bara en månad kvar till betygen sätts så har fortfarande panik... Men kämpar på nu, för allt det kommer vara värt allt slit då man står där i sin vita klänning på trappan utanför skolan och jublar den 11 juni! Längtar så till studenten! 
 
Jag ska iallafall försöka slänga upp nå bilder från påsklovet i fjällen när jag får tid över men jag hinner inte just nu... 
 
Hoppas ni mår bra! 
Kram Jenny
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0