Torsdag

Hej! Sitter och har svenska och läser en dryg, as knas bok. Men nu är lektionen snart slut och det är endast 2 lektioner kvar innan jag får åka hem igen! Längtar! 
Hade ingen som helst lust att åka till skolan imorse, tur att det är kort dag så jag hinner ta 2 bussen hem!
 
Imorgon är det äntligen fredag, ska bli så skönt med helg! Blir nog myskväll med familjen då, bad på lördag förmiddag och sen ska jag till timrå för att äta hos matte med marcus och sen blir det partajj med massa trevligt folk! Ska bli as roligt! 
Imorgon ska danne flyga ner till stockholm och hämta adam också, längtar efter honom! Isa har jag ju fått träffa under veckan, mitt lillhjärta <3
 
Ska även köra massa skoter, iallafall imorgon! Hua vad jag älskar att det har kommit snö! Så jävla lycklig då jag får dra ut , äntligen har det blivit riktig vinter! 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0