Tåg

Hej! Jag sitter på tåget påväg hem från Arlanda nu och har precis passerat Gävle. Cirkus två och en halv timme kvar... Seeeegt. 
Jag är nu somsagt på hemma planen igen, och ja det är jävligt kallt, ingen snö och det är inte alls vad jag hoppats att komma hem till, men men. 
Det är beräknat att jag ska vara i Sundsvall 22.40. Där kommer Marcus att möta upp mig och sen åker vi med dom hem till mig. Känns underbart att jag äntligen ska få somna in i hans famn igen. Var 2 veckor och 4 dagar sen sist. Fast det känns som flera månader... Haha :) 
Annars är det skönt att vara hemma igen. Kommer sakna Thailand, värmen, solen, badet och allt sånt men det är ändå skönt att få komma hem till släkt, familj, pojkvän och vänner. 
Har dock plugg jag måste ta tag i direkt, vilket känns jävligt piss. Blä. Men eftersom att min dataladdare lagt av helt så blir det nog inte förrän på måndag eller söndag kväll. 

På måndag så skiljs jag från Marcus igen i några dagar för att åka hem till kovland och umgås med mamma och familjen på den sidan. Ska bli skönt och roligt. Har också en del julklappar att öppna ;) hehe men det får jag redan börja med ikväll tror jag. Marcus skulle ta med sina. Jag har dock inte hunnit slå in hans än så han får vänta :) 

Ja, nu knäckte jag ju ytterligare 10 minuters tågresa.. Haha hoppas ni har det bra allihopa! Bilder kommer då jag fått ladda datorn, Hejhopp! 


Bra trött och sliten. Sovit dåligt senaste dygnet. Och efter 12 timmars flyg, 4 timmars väntan på tåg och 4 timmar på tåg så ser man fanimig ut såhär asså. Hahaha 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0