Söndag

Hej! Jag sitter i soffan nu med pappa och är dötrött. Vi har ätit god pasta med pesto, sett på hobbit och sitter nu och ser på så ska det låta. Snart ska jag gå och hoppa in i duschen. 
 
Helgen har jag spenderat med mitt hjärta och jag ville inte åka hem idag då pappa kom och hämta mig. Kommer vara jobbigt att somna ikväll igen, och tomt att vakna upp imorgon. 
Har verkligen den bästa pojkvännen i världen, jag älskar honom så mycket. Han är den som alltid kan få mig att skratta och bli glad, även då det ses som omöjligt. 
 
Annars så är jag bara jävligt partysugen! Men det har planderats massa så nått säger mig att jag inte behöver vänta så länge. Sjukt less och deppig på skolan och allt annat, så skulle vara kul att få partajja loss lite, ska även ut med skotern, äntligen har det kommit lite snö! 
 
Nu orkar jag inte skriva mer, natti på er. Imorgon är det piss måndag :D 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0