Onsdag

Hej. Jag sitter på fotolektionen nu och kollar på pretty little liars. Väntat ett bra tag och nu är det äntligen igång igen! 
Imorse vaknade jag med halsont, hemsk slemhosta och täppt näsa med rinsnuva. Jiha! Och hade även träningsverk... Inte så farlig som jag trodde att jag skulle ha men det blir väl ännuvärre imorgon. 
Iallafall så vaknade jag kvart i 8, kände att jag var död fisk och antagligen inte skulle orka gå till skolan. Jag kokade vatten till te, gjorde en macka och satt mig och såg på gårdagens avsnitt av paradise hotel. 
Vid halv 9 ringde väckarklockan, men jag var redan vaken. Jag hade piggnat till lite så jag sminkade, klädde på mig och gick till bussen även fast det tog emot. 
Då jag kom till skolan så kändes det ganska bra, och det blev ännu bättre då jag fick veta att vi hade hål sista timmen så jag slutar kvart i 3 istället för halv 5. Kanske överlever denna dag ändå.. Men då jag kommer hemblir det te, värmeljus, ett varmt bad och ett avsnitt av supernatural innan jag sätter igång med pluggning. Ska bli så skönt ! 
 
Nu ska jag kämpa vidare, 2 lektioner kvar! 
 
Dagar som denna vill jag bara tillbaka till vämen och solen i thailand och bort från isen, slasket och kylan. Gör bara så jag mår ännu sämre... 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0