Onsdag

Jag sitter på skolan och har engelska, fick nyss ett tjockt häfte med massvis med grammatik, jippiyay! 
Har hål sista timmen idag så slutar kvart i 3 istället för halv 5, sjukt skönt. Men ska hem och plugga då så det är inte så skönt ändå.. Imorgon har jag hål första timmen, vilket betyder sovmorgon, sjukt skönt! Sen går jag bara till halv 2 också! Sen så ska erica sova hos mig eftersom att marcus inte skulle det längre så det lär ju bli det gamla vanliga, potatiskroketter, skratt, natthumår och en jävla massa dricka! Hahahah... Sen på fredag så är vi helt ledig! 2 av lärarna är bortresta och en sjuk, klagar inte! Då ska jag och erica ner och fota lite i studion och sen efter det tar jag antagligen bussen till marcus. 
 
Jag tänker ta det lugnt i helgen. Efter en ganska jobbig vecka så vill jag bara mysa, umgås med trevliga människor och försöka få tänka på annat. Ska bli riktigt skönt! Jag hoppas verkligen att det blir en helg utan konflikter och andra jobbiga saker, skulle vara superskönt! 
 
Skriver kanske mer senare, tills dess får ni ha en fortsatt trevlig dag! 
 
Va eskimå imorse, kallt som fan och snön öser ner! Äntligen blir det vinter på riktigt! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0