Ensam.

Halloj! Sitter i soffan med en kopp vaniljte och en blodapelsin, ser på tv och vilar hjärnan lite. Jag är alldeles ensam idag och har pluggat en hel del. Det är bra att inte ha massa folk omkring sig, man kan fokusera så mycket bättre och man får saker gjort. 
 
I helgen vare party, och det va skoj! Skönt folk och bra stämning nästan hela kvällen/natten. Och kvällen avslutades med cheesburgare. I söndags var det bakisdag, sånna är rätt sköna att ha ibland, bara lata sig och mysa en massa med marcus <3 
 
Imorgon har jag sovmorgon så jag ska sova ut ordentligt, sen är det dock långdag på skolan... Till halv 5. Usch och fy :( Efter det åker jag till mamma och blir där till på torsdag kväll då pappa kommer och hämtar mig och vi åker hem till lägenheten där jag kommer få ha torsdagsmys med han och marcus <3 Ska även klippa mig på torsdag! 
 
Nu har jag inte så mycket mer att säga, en liten uppdatering iallafall :) 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0