Mot stockholm!

Sitter på historialektionen nu och svarar på frågor om kalla kriget, skitkul verkligen... Tur att lektionen är slut snart, och då är det bara gympa kvar innan jag får gå hem till min marcus. 
Idag drar jag,pappa och krickan ner till stockholm på en typ familje helg med shopping, grönalund,skansen osv. Kommer bli riktigt roligt och skönt att få komma bort ett tag och vara ensam med bara pappa och krickan. Det händer alldeles för sällan.. 
Det enda negativa är allt skolarbete... fyfan! Har så sjukt mycket i skolan nu så jag vill bara lägga mig ner och dö ibland känns det som.. och tanken på att jag måste ta med matteboken till stockholm är inte direkt lockande.. Tur att pappa är med så han kan hjälpa mig iaf! 
 
Nu är det bara 40 minuter kvar av historian... YEY! hahah.. peppar igång med musik och kämpar på de sista minuterna. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0