Ledig!

Hej! 
Jag sitter i köket nu med marcus. Jag snackar med fanny och han kollar runt på ebay. 
Så skönt att vara ledig i 2 dagar! Behövdes verkligen. Det har varit en sjukt jobbig vecka på skolan och jag vet inte om jag hade pallat med 2 dagar till.. 
Igår var jag hos pappa med matilda. Vi köpte en grillad kyckling och potatissallad med oss efter skolan, åt den på balkongen i vårsolen och snackade massa skit bara. Sen så gjorde jag naglar på henne och efter det såg vi på sinister. Jävla hemsk, läskig film! FIFAN! ;) 
Nu ska jag vara här i söråker hos marcus till imorgon kväll. ska bla se på iron man 3, mysa och ta hand om varandra! Saknar honom så sjukt mycket på veckorna. 
Sen på fredag kväll efter bion så drar vi till kovland, ska vara barnvakt tidigt på lördag morgon till min lillfis då mamma och danne ska gå nån jaktstig. Sen blir det kovland till söndag iaf, mysa och umgås med småsyskonen, familjen och världens finaste pojkvän! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0