Kärlek ♥

Ligger i min säng som förövrigt inte har några ben längre... haha, känns jävligt skummt att typ ligga på golvet. Som tur är så ska jag få en ny säng och få fixa mitt rum. Allt ska ut! Skrivbord,bokhylla osv. Ska inte finnas mer än en säng, sängbord och några fler saker. Så less på att ha mycket saker och stökigt.
 
Är ju vanligtvis hos pappa på söndagar men det blev ett undantag denna helg pga att det är morsdag. Jag har varit hemma och firat med familjen och släkten och ätit supergod middag. Tog även fram alla sommarkläder idag, klänningar,shorts osv. Äntligen är sommaren här! 
 
Annars så har jag spenderat helgen med mitt hjärta ♥ Han åkte hem idag för att fira sin mamma men jag saknar honom redan. Det är alltid lika jobbigt att försöka somna utan hans armar som håller om mig, höra hans bultande hjärta och känna hans andetag i nacken. Så jävla kär! ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0