Jag satt och läste igenom några texter som jag skrev då mitt liv var som mörkast och tänkte på mitt liv nu. Jag kan inte fatta att jag har lyckats ta mig ifrån det svartaste mörkret upp till ljuset igen! Jag är så sjukt stolt över mig själv! För jag tror ingen riktigt förstår hur dåligt jag mådde och hur lågt jag sjönk. 
Iallafall så vill jag passa på att tacka min familj, mina vänner och min pojkvän. Tack för att ni stöttade mig genom allt och stod ut med mig även fast jag var sjukt jobbig ibland. Ni är det bästa som finns och jag älskar er alla så enormt mycket! 
Jag vill speciellt tacka min mamma. Jag älskar dig så enormt mycket och säger det alldeles för sällan. Och även om du är sjuuuuukt jävla jobbig ibland så är du ändå min största idol och den starkaste kvinnan jag känner. Vill även passa på att säga att jag är stolt över dig och att allt kommer lösa sig tillslut! 
Så världens bästa mamma, glöm aldrig hur underbar du är och hur mycket jag älskar dig, för det gör jag, även om jag kanske inte säger det varje dag. Är så glad över att vara din dotter, ditt lilla mirakel. 
Jag vill också tacka Marcus, för att du lyssnat och funnits där för mig även om du ibland inte alls förstod. Det betyder oerhört mycket! Och jag är superglad att vi hållit ihop även om det var väldigt upp och ner där ett tag, för det vi har idag är så underbart och jag ångrar ingenting! Älskar dig så oerhört mycket mitt hjärta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0