★ Sundance Kid ★

Hej på er! 
Kom nyss hem från stallet efter att ha ridit min stjärna en sväng. Fösta gången på länge va det eftersom att han varit borta över sommaren men det gick jättebra och han var superfin och supersnäll som vanligt! Älskar min ponny <3
Gjorde ett försök att fota till min fotouppgift också, men kid var inte riktigt på det humöret. Krickan tog lite bilder på mig då jag red istället :)
Idag har det varit en riktigt seg skoldag. Bara massa genomgångar, bastuklassrum, stekhet sol och en jenny med halsont och huvudvärk. Uscha! Men vi fick sluta tidigare och efter skolan gick jag och matilda på waynes och köpte istea och lemonad. Gott med något riktigt svalkande och uppfriskande efter en sån seg dag! 
 
Imorgon börjar jag 12. Superskönt! Sovmorgon är verkligen det bästa som finns! Går dessutom bara till kvart i 3 då jag egentligen skulle gått till halv 5. Förhoppningsvis blir det inte lika varmt och jobbigt. 
 
Nu ska jag duscha, sen plugga. så vi hörs imorgon! :) 
Lägger upp lite bilder från idag imorgon. Hinner inte nu :) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0