Söndag.

Hej! Ännu en bra dag idag. Vaknade upp bredvid min älskling och bara myste. Bästa som finns är att vakna upp bredvid killen man älskar, ligga kvar i sängen och bara kramas!!
Vid halv 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till bästaste Elin. Fick en present av henne, raybans, som hon köpt i Turkiet. Super snygga, as glad blev jag :D efter massa smörgåstårta och en pratstund som behövdes så åkte jag hem till kovland, packade om väskan och drog till pappa. Hann även spendera lite tid med kusinen.

Börjar inte förrän 12 imorgon, så sitter och ser på Geordie shore nu och ska snart sova. Har dessutom bara en lektion. Men ska gå till skolsyster efter, för jag har haft sjukt ont i huvudet och det har varit som ett tryck på hela tiden efter att jag slog i huvudet sist, så vill kolla upp det. Håll tummarna! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0