Snabbaa cashhh mannen!

Hej på er! 
Sitter i soffan hos pappa och snorar undertiden syrran gör middag och i väntan på att pappa ska komma hem. 
Ikväll ska jag på bio med elin, jennie och linda. Vi ska se snabba cash 3. Kanske lite dumt med tanke på att jag är sjuk, men vafan, tar en alvedon och lite nässpray och härdar ut! 
 
Har varit hemma från skolan sen i onsdags, så jag har bloggat lite men det är på grund av vårt otroligt sega internet hos min mor. Men nu är jag hos min far där internet funkar finfint! 
 
Har inte så mycket mer att säga just nu. Kommer ett inlägg med lite bilder alldeles efter :) 
Hare gött!
 
Mina två älsklingar, Marcus och den starka iskalla isbjörnen! ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0