Lördag

Hej!
Vaknade upp bredvid Marcus vid halv 11 idag. Klev upp, åt frukost och tog ett bad. Nu sitter jag i soffan hos hans syrra och gör ingenting så jag tänkte passa på att blogga lite.
Gårdagen var superstressig! Först skola mm. sen frisören i några timmar, klippa, slinga och snacka lite skit. Efter det åkte jag hem och tog cykeln ner till Fanny och Niklas och kollade på lilla prinsessan vanezza som föddes i måndags. Super gullig va hon, så liten och söt! Va även kul att få träffa Fanny, det va nån vecka sen sist :)
Efter det så cyklade jag hem igen, packade, åt och umgicks med familjen och dannes kompisar från Stockholm som är uppe och hälsar på. Vid 9 kom Marcus och Jerry och hämtade mig och vi åkte till söråker. Efter några timmar så sov jag så sött!! Haha.

Idag vet jag inte va vi ska göra, men imorgon ska jag åka och träffa bästa Elin som kom hem från Turkiet igår, och fira henne eftersom att hon fyllde år i måndags. Ganska sjukt, både pappa, Elin, Kevin och nu lilla vanezza fyller år på samma dag.. Haha

Hörs sen eller imorgon!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0