Första skoldagen!

Hej! 
Sitter i soffan och har precis laddat ner nya avsnittet av pretty little liars som jag ska se innan jag lagar middag. 
Idag var det första skoldagen och det kändes ganska bra att vara tillbaka. Vi har fått jättefina nya lokaler och jag kommer nog trivas bra! 
Igår spenderades min sista sommarlovs eftermiddag med Marcus. Vi åt middag, myste i soffan, åt godis och såg på idol. Så perfekt sista sommarlovskväll! Har saknat han så otroligt mycket! 
Då jag vaknade imorse så var det jobbigt att kliva upp, men jag pallrade mig upp och gick till skolan. Då jag kom halv 12 så möttes jag av en leende, nyvaken marcus. Så himla lycklig just nu! 
 
Nu har marcus precis åkt hem och jag ska somsagt se på pretty little liars, sen middag och efter det bädda ner mig i soffan och se på idol innan jag går och lägger mig :) 
 
Även börjat skissa på en blivande channing tatum ;) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0