Hej, sitter hemma hos pappa på sängen och har ångest. Skolan börjar på ONSDSAG! Om en och en halv dag?! och här sitter jag forever alone på mitt rum, lyssnar på the script och redigerar bilder då det är strålande sol ute? Vafan hände lixom? Varför har sommaren gått så otroligt fort? Det ska bli skönt att få in lite rutiner, se de nya lokalerna och träffa min underbara klass, men annars kan skolan ta sig någonstans... 
Förhoppningsvis blir det här skolåret bättre än det förra och går fortare. Skulle även vara skönt att slippa all drama och bara kunna må bra helatiden. Förhoppningsvis blir det så. 
 
Just nu mår jag så mycket bättre. Det var ett år sedan mina föräldrar skildes och allt bara föll pladask på marken. Nu har jag hunnit vänja mig vid att bo på två ställen osv och jag börjar inse att livet faktiskt kan bli bra igen efter att det man alltid trott skulle vara det absolut värsta som kunde hända, hänt och att det kanske inte var det värsta trotts allt.
Ser därför det nya skolåret som en möjlighet och hoppas att allt ska bli helt bra igen.
 
Ska även meddela att jag från och med nu ska börja blogga ordentligt igen.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0