Bad.

Hej! Ligger i sängen nu, helt slut och ser på White collar i väntan på good mat!
Var på snabba cash igår och filmen var bra! Synd att kinnaman var med så lite bara.. Efter bion gick jag hem och la mig i sängen och kollade runt lite på internet innan jag stängde ned och försökte sova. Men då man bor i stan och det är fredagkväll så är det ganska svårt att sova ibland. Massa fyllon som springer runt och kastar flaskor och skriker.. Så jag tog upp datorn ganska snabbt igen och somnade in till white collar.
 
Idag har jag spenderat dagen på himlabadet med syrran, kusinen och pappa. Hade jättetrevligt men orkade inte bada som jag gör annars eftersom jag är sjuk. Men det var roligt och skönt ändå. 
 
ikväll blir jag nog bara hemma tror jag, men man vet ju aldrig. Bara middagstid än så länge, mycket hinner ändras. 
 
Tänkte även säga att jag är ganska aktiv på http://ask.fm/jennyej så passa på och ställ frågor om allt möjligt. Svarar ärligt på allt förutom löjliga, omogna frågor. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0