Äckel regn.

Hej. Ligger i sängen på rummet, lyssnar på musik och glömmer bort allt för ett tag. 
Hatar dagar som den här, äckel regn och jobb på det dessutom... Och sen finns det saker som gör det hela ännu värre. 
Skulle verkligen behöva en god jävla kopp kaffe nu och en bulle med myyycket socker på! Och en gooo kram av min bästa marcus, men det får jag vänta med i några dagar till.. :( 
 
Snart börjar skolan och jag längtar! Så jävla less på sommarlov nu.. Vill ha höst, massa fina färger och lite kyla. Ja jag kanske är knäpp men så äre. Och för att inte tala om hur jag längtar till vintern och snön! Åker ju dessutom till thailand 2 veckor i december med pappsen och krickan, ska bli så oerhört skönt att slippa all jävla julstress i år. 
 
Ska försöka skriva mer nu, och kommer börja blogga som vanligt när skolan börjar igen :) 
Hejhopp tillsvidare, puss och kram! 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0