TJABBBBAAAAAALABBALA!

Hej! Jag har inte bloggat på länge nu och det lär tyvärr inte bli nå bättre... Men jag tänkte skriva lite grejjer som hänt. 
Påsklovet har varit supernajs! Har partajjat, badat på paradisbadet, kört skoter och haft allmänt trevligt med familj,kärlek och vänner! 
Sen så fick jag även gelénagelkitt i ett påskägg så jag har blivit helt galen i naglar nu igen! hahah 
imorgon börjar skolan, och den värsta perioden... Nationellaprov... :( hata! Så just därför blir det jobbigt att hinna med allt så jag får lägga bloggen på sidan lite, men jag ska försöka blogga så mycket jag kan! 
 
Nu ska jag skriva tal till nationella i svenska... Vi höres 
/Jenny
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0