KUUUUUUUUUUUUUL!!??

Just nu är jag såååå suuur :(  Ni förstår jag hade hittat den perfeekta avslutningsklänningen, och jag skulle få den av pappa men han har varit i sttockholm hela veckan så idag då han äntligen kom hem, och jag skulle få beställa min klänning, så är den slut!?! Hej roliga liv!
Aja, nog om detta.. Jag är iaf glad för jag ska till stockholm på elitloppet med mamma och bitten på söndag! det ser jag verkligen fram emot! :)

Nu ska jag plugga, sista provet i grundskolan imorgon?! Jag fattar inte hur tiden har kunnat gå så otroligt fort, och om 15 dagar är det slut, då börjar man om på nytt, hello 1:an ! ;)

Idag har det varit ytterligare en sommardag i lilla sundsvall, 30 gradet i solen är inte illa! och brunare har jag blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0