20:48

Hej allihopa! Jag har precis kommit in efter en kort barbacka sväng på min lilla kid ♥
Idag har jag och mamma varit till birsta och skulle kolla på balklänning och köpa tippar. Nån balklänning hittade jag inte med tippar och strumpbyxor köptes!
Imorgon är det en stressig dag för mig. Först skola som vanligt, sen efter så ska jag ta med mig min mami och mina tippar och åka till linda och fixa naglarna och sen efter det ska jag och alla andra konfirmandledare åka till jermunn och äta middag. Så imorgon hinner jag troligast inte blogga något.
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig och skriva lite på spanskan, hejdå :)

Snart är det sommarlov, som jag längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0