Wake up, It's a beautiful morning!

Hej och god morgon på er allesammans! Idag är det en förkyld jenny som skriver till er, igen... GAAHH! om förkyldningen bara kunde försvinna någon gång!
Jag har iaf bestämt mig för att göra lite nytta nu då jag inte kan vara med på lägret, så det blir en rensning av garderoben, jippi! -.- Sen om jag får lite tid över så ska jag ta med mig kameran ut en sväng i det fina vårvädret och fota lite. Jag har inte fotat på hundra år känns det som :o
Nu ska jag sätta igång med garderoberna, ojojoj... har ett ton kläder som jag måsta gå igenom.. Aja, lika bra att sätta igång, för jag måste hinna med att plugga fysik också.. -.-

Snart är sommaren äntligen här igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0