Åre pepp!

hallåhallå! Håller på att städa mitt rum och gör en packningslista nu jag :D för imorgon bär det av mot ÅREEEE! :D fett najjs assååå ;) Jag är as peppppp iaf!
Idag har det varit nationella i kemi på skolan, håller tummarna på att det gick bra säger jag bara... Sen åkte jag hem och åt och sen tog jag med mig frida till birsta och köpte lite saker som behövdes: Bikini överdel(för att inte det ska ske nån onödig olycka när jag åker rutschkana), RAMLÖSA, chokladkaka bla. sen köpte jag även det vakra linnet jag har på mig på bilderna nedan, men nu ska jag fortsätta städa så inte mamma får spunk;))
Och förresten bilderna ligger på datorn nu, men orken att lägga upp dom har inte funnits , och dom kommer nog inte innan jag sticker heller, :((







Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej jag älskar din blogg ! Kan inte du lägga upp en video då du visar hur du sminkar dig och fixar håret ? Puss

2012-03-15 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0