Sportlov=Munsvattnet

hej på er, Nu är det ÄNTLIGEN sportlov och jag avslutar fredagen med fredagsmys och massa dator, för imorgon åker jag till fjällen och får klara mig utan den en vecka. Även ni får klara er utan mig, ojojoj.. hur ska det här gå?
Men det ska faktist bli ganska skönt att slippa datorn en vecka också, det blir en vecka med bara skoter,slalom,fiske och sol.. Mums säger jag!
Munsvattnet=the computer-free paradise;)
Idag har det ju varit skola,like always. sen så har jag packat,lagt in ny musik på ipoden och sen har jag och syrran fotat lite, hon tar efter systern sin! ;) hahahh..
Nu säger jag tack och hej i en vecka.Hoppas ni får ett toppen sportlov! kram jenny

Fu*k off,im going to munsvattnet jaaaoo ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0