Pappa Bamsen :)

Hellooojs, idag var det sista dagen på bigband turnén och den gick bra! Jag är lite små hes nu bara, inte riktigt van att sjunga så mycket ;)
Efter den så åkte jag med mamma hem( Vi var på hennes skola och spelade sist) och vi åkte och köpte glass. Sen åkte jag hem och pluggade och kollade på 90210:)
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och kollat på bamsens små valpar, dom är nästan lika söt som pappa sin :')

Nu ska jag lägga in bilderna och filmerna från idag, så nån kanske kommer upp snart, om jag orkar :)

Här var lilla Bamsen liten och söt, detta var någon vecka efter att vi hämtat honom :)

Nu är han en stor ståtlig papillon, min lilla sötpropp :')

Här har vi en av valparna, fotade dom idag, blev inte så bra men det blev så pass att man ser hur dom ser ut iaf, lite random fotning :)

För fler bilder på valparna så kan ni kolla in här :http://www.lavaalvenskennel.cybersite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0