Heyy yaaa

Hejhoppsan alla glada personer! Jag är jätte trött och ligger halvdöd i min säng och gruvar mig för att gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna...
Idag var det back 2 school igen då, och ja det va ju lite småsegt sisådär, men jag överlevde! Däremot vad jag oroar mig för just nu är min hals som inte gillar mig, och om den inte blir bra så kommer jag inte få åka på träningslägret i helgen och det vill jag ju! :( Jag får fortsätta käka strepsils (eller vad dom nu heter) I förhoppning på att bli bättre!
Nu ska jag gå och borsta mina tänder, tjarååå :)



Känner att jag bombat bloggen med egobilder på sista tiden, men ja.. ni får några till i brist på annat. och gårdagens outfit jaaooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0