Rita,måla,rita

Hej, sitter i soffan nu och ritar i väntan på att hockeyn ska börja, och nu är jag nästan klar med bilden :) Har ritat rätt mycket men har inte lagt in det för jag har inte blivit nöjd med resultatet, men den här gången är jag mer än nöjd! :) Och jag har även fått inspiration från en annan bild på hon jag ritat av så den ska jag göra som oljemålning som jag sen kan sätta upp i mitt rum! :D Jag vill ju måla väggarna i rummet vita, trött på den rosa-lila färgen.. Och då kommer det bli as snyggt med en svartvit stor oljemålning ovanför sängen!!!! Gud jag ser det framför mig! och sen köpa massa snygga ramar ooch sätta upp bilderna jag är mest nöjd med på väggen vid skrivbordet.

Nu börjar hockeyn, och jag lägger upp fler bilder sen och även sånna som inte kommit upp än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0