Fredag

Hej, Sitter på mitt rum nu och ska bädda sängen.. sen ska jag ta med mig kameran ut i vårsolen och fota lite på mina vackra hästar :)
Annars så händer det inte så mycket idag på dagen, men ikväll vid 6 tiden ska vi åka och fira vincent som fyller 18 år idag :)
Gud jag kan inte fatta att högstadiet snart är slut, känns som att det var igår som jag började sjuan typ.. Men man ser ju också hur otroligt mycket jag har förändrats på bara 3 år, haha.  Jag har börjat kolla runt på avslutnings klänningar, och jag har hittat massa fina nu. och sen så ska jag snacka med linda så jag kan fixa naglarna innan avslutningen också. Jag måste ju vara lite extra snygg då jag slutar 9an lixom ;)
Nej men nu är det bäst att jag tar och börjar så jag kommer ut nån gång ;)
hejdåå


Två bilder sen sist jag fixade naglarna, blir så sjuuukt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0