TIMRÅ ♥

Hejhoppsan sa allihopa, hur ee läget? Jo själv så mår jag sisådär, har ont i halsen och lite i huvudet.. F*n att man aldrig ska få bli frisk.. En sak som jag är riktigt lycklig över är att TIMRÅ ÄR TILLBAKA I ELITSERIEN!!! :DDDDD wihoooo, är lite små stolt jag :')
Imorgon är det vg/mvg på nationella i kemi, som jag klarade :D hahah hälften av alla fick ig med jag klarade det!!!!!!!
På torsdag blir det vårshow och dans på skolan, och sen slutar jag tidigt också :D Och sen så åker även min familj till fjällen, men inte lilla jag för jag ska stanna hemma och ta hand om djuren, men det blir gött för elin ska bo med mig <3

Nu ska jag sova, bjuder på en bild elin tog i lördags, som var skit kul, kanske lite väl roligt ;)

Jag och mina två bästa vänner, jag älskar er något enormt ska ni veta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0