Säng potatis!

Hej, jag ligger i min säng i min feta marwin tröja och såsar på! Snacka om att inte ha något liv? hahah, ligga hemma i sängen på en lördag:o Som tur är så blir det ändringar på det på måndag, sista april=röj!
Idag har jag varit med mamma och syster på stan i stort sätt hela dagen. Vi har kolla på barnen i mammas klass då dom sjungit, gått på stan och shoppat, ätit lunch mm. Riktigt mysigt, men har typ kramp i fötterna nu!
Då vi kom hem åkte vi ner till stallet och jag borstade påå min lilla älsklings ponny ett bra tag, fick kramp i armen.. Sen åkte vi hem och åt och nu ligger jag i sängen!

Ja, det finns nog inget mer att säga nu, så hejdå! :)))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0