Påsklov!

Hej på er! Jag ligger i sängen och har ont i halsen... Har prövat precis alla halstabletter som finns och druckit honungs te osv men inget funkar... Jag får köra på "spottkopp" hahhaha. det göör så sjuuukt ont att svälja så jag håller på att dö.
Igår åkte jag hem från skolan med feber vid kl 11. jag sov hela resten av dagen och idag mår jag mycket bättre. Jag som trodde hela påsklovet skulle bli förstört, men nu verkar det ganska lovande ändå! :D
Mina föräldrar och lillsyster åker till munsvattnet idag, men jag ska stanna hemma och ta hand om djuren, umgås med min mormor som kommit hem från sjukhuset osv. Och som tur är så har jag världens bästa kompis som kommer och bor här med mig, nämnligen elin! och jag tror det kommer bli en riktigt grym påskhelg! Jag har redan planerat lite spa-kväll ;)
Nu ska jag ta och gå och ta en dusch, sminka mig och klä på mig, känns som att det är vad jag behöver nu så jag piggnar på mig lite!
Hör kanske av mig senare, hejdå så länge :*

Ännu en bild som jag snott av elin, men jag har ingen själv för elin är ingen som gillar ett bli fotad direkt ;)

Kommentarer
Postat av: elinpelin

TJyvarJENNY!! hihi nerå puss påre <3

2012-04-05 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0