Inspirationsbägaren kokar över!!

Hej, sitter hemma i soffan nu och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar igenom gamla bilder.. Gud, det var alldeles för länge sedan jag fotade någon person och nu då jag tänker på det poppar det upp 1000 ideér!! Jag tror jag ska ta kontakt med nån av er som mailade kanske? Eller så ringer jag någon av mina älskade vänner som så snällt brukar kunna ställa upp :))
Dagen har varit helt okej, och jag måste säga att det känns skönt att komma tillbaka till skolan efter att ha varit sjuk och legat på botten i en vecka och bara velat försvinna, men nu så står jag upp igen, frisk och kry! :D Nu kommer min älskade mor och syster hem och mamma ska steka rödspätta till sina små hungriga ungar ;))
Kanske skriver mer senare, hejdå :*

 

Jag är full av inspiration, kokar snart över!!!!!! :o ohh, btw, this is my beautiful friend emma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0