torsdag

hejhej, sitter vid köksbordet nu och har precis gjort färdig svenska uppsatsen som ska redovisas imorgon :)
Idag har det varit skönt på skolan faktist, allt har varit lungt och sen så har det varit 3 timmar bild också för min del :) hihi
Ikväll blir det ingen fotbolls träning för mig på grund av att jag har ont sedan gårdagens fotbollsträning :( så idag ska jag och mamma åka och fixa knäskydden som sjukgymnasten rekomenderade, förhoppningsvis blir det bättre med dom! :)
Nu ska jag äta, mamma har fixat nån kyckling gratäng med soltorkade tomater och pasta och det luktar supergott! :)
hejdå
btw, min rihanna bild är klar nu, det syns inte så bra på bilden men men :) bättre bilder kommer inom kort
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0