söndag

hejhej, regnet öser ner utanför mitt fönster och lilla jag sitter och gruvar mig inför städning och plugg... Jag är fortfarande förkyld men nu är det mest bara hostan kvar :)
Igår var jag med elin,charlotta och philip fasst elin åkte hem vid 8... vi såg på film,åt chokladpudding och myste :)
Vi såg på hanna, det var inte den bästa filmen jag sett men den var helt ok. lite kostig bara :)
Igår anlände även en ny liten söt c-ponny till vårt hem,¨chamir :) min lillasyster fick honom av mamma :) han är verkligen superduper söt! vill bara äta upp honom ju! :o heheh
nu ska jag sätta igång med städningen, sen svenska, matte,kemi,engelska -.- förhoppningsvis så hinner jag ner till min sötnöt kid också :)
hejddåååå

här är systers nya sötis, chamir :)
Kommentarer
Postat av: Ellinor

söt häst! :)

2011-09-11 @ 12:52:39
URL: http://ellinooor.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

ja visst är han! :)

2011-09-11 @ 20:37:59
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0