Sick in head

hejhej, sitter och kollar på fotboll nuja och puffar nässpray.. som ni troligast redan förstått så har jag blivit förkyld. huaa vad hemskt det är, man får inte träna eller nånting ju :(
Skolan idag har varit rättså tråkig, hehe så den snacckar vi inte om :) Efter skolan gick jag till charlotta och snackade ett tag , sen följde jag med min mamma till en sjukgymnast som bla tittade på mitt knä så nu blir det till att åka och köpa ett nytt knäskydd.. Efter det så åkte vi till min mormor en sväng och träffade släkt från stockholm, det var roligt! och nudå så sitter jag och ser på fotboll, ska snart göra en macka och ta en kopp te. ikväll ska jag lägga mig i tid så att jag orkar kliva upp i tid imorgon, jag har sovit as länge på mornarna nu så jag har inte haft tid med allt, så jag har bla kört osminkat i två dagar.. :)
Nu ska jag ta och kolla på matchen, guuud vad jag blir sugen att bara hoppa in och spela då jag ser på fotboll! :o hahah
aja godnatt och sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0