Min helg

Fredag: Efter skolan så åkte jag hem och tog det allmänt lungt, sen på kvällen så kom charlotta och vi säg på Hannah med H :) hahah sjukt rolig film tyckte jag.. men charlotta sov bort halva filmen -.- Efter filmen gick hon hem och jag gick och la mig.
Lördag: Vaknade, slog på peppande musik,bytte om, packade väskan, drog på match, förlorade... efter matchen iaf så åkte jagg hem ,fixade mig och drog på hockeymatch med melinda :D efter det så va jag med min älskade lilla älskling! vi såg på film och myste :)
Söndag:Idag så vaknade jag upp brevid philip vid 10 tiden, sen va jag med han och johanna ett tag. sen vid 3 så åkte philip hem , jag stack ut och red. Kl 5 kom det massa middagsgäster hem så då åt jag med folk och var social och sen så kom charlotta.. vi har börja sett på Hip Hip hora men nu är hon hemma och äter, snart kommer hon tillbaka igen.

För er som orkade läsa såhär långt så tänkte jag avsluta det här inlägget med en snygg bild på en snygg vän och en på lilla jag. enjoy! :D



Vi 'är bara för heta asssååå :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0