Lördag

hejhej, sitter vid skrivbordet, dricker kaffe och lyssnar på musik :) nu ska jag ta och städa lite, sen ska jag ut och rida på underbaraste kid :)
Igår så var jag på ledarträff (ska vara ung konfirmations ledare) och det va as roligt, det är ett grymt gäng som är unga ledare så vi kommer har sjukt roligt tillsammans tror jag! :)
Då jag kom hem från ledarträffen så var jag med elin ett tag, sen så kollade jag på 2 vampirediaries avsnitt:D guuud vad jag längtar till säsong 3 nu! idag ska jag försöka se dom sista 3 avsnitten på säsong ett så jag kan börja på 2an imorgon :)
Min sötaste lilla prins, min ögnsten, min andra halva. sundance kid lämna mig aldig <3 Ignorera snygga lilla jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0