Hej.

Hej, ligger i sängen efter en hel kväll med plugg och pustar ut, huvudvärk har man också, nooot good!
Hela förra veckan var as nice, PRAO <3 Men nu tillbaka till plugget och verkligheten igen, hua :( Det är riktigt jobbigt just nu, mycke svåra prov att plugga på.. Skönt att det bara är 2 veckor kvar till höstlovet och min efterlängtade stockholmstripp med charlotta! ni fattar inte hur mycket jag längtar!?!?!? :ooo
Nu ska jag ta en ipren och lägga mig och läsa ett tag. Jag älskar att läsa! Att få lägga sig i sängen,gosa ner sig i kuddarna,glömma vekligheten, leva mig in i bokens handling och drömma mig bort från allt annat ett tag. Underbart!
Just nu läser jag The Vampire diaries-love sucks. Eftersom jag ÄLSKAR serien så ville jag ge boken en chans och jag säger bara, I love it!
Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! jag ska börja med att säga att jag älskar din blogg och vill gärna att du uppdaterar oftare, sen så ville jag veta vilken prisklass boken ligger i ? :)

kram olovia ytterström

2011-10-18 @ 17:59:12
Postat av: jenny

hej,jag ska också börja med att tacka! kul att du gillar bloggen!

Ehm, jadu.. jag har för mig att den kostade nått mellan 60 och 70 kr :)

2011-10-21 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0