Halloween

Hej, Jag måste börja med att ursäkta, ännu en gång, för dålig uppdatering.. men det har varit stressigt nu på sista tiden. Men nu, äntligen, så är det LOOOOV!! Gud va skönt det ska bli att få slippa skolan en vecka alltså!
Och nu är det dessutom bara 3 dagar kvar till jag och charlotta drar till stockholm och jag får se den absolut bästa artisten som någonsin funnits på denna jord, min bästa RIHANNA! Jag är så sjuuukt pepp! :D
Nu sitter jag här och chillar , snart är det mat. Pappa har gjort supergo lax med sås och pressad potatis, MUMS!
sen kommer charlotta ner och leker vampyr med mig ;) heheh, älskar teaterblod! :D
Happy halloween allihopa! mohhahahha
Bild från förra halloween ;) hahahh blir nog lite mer i år,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0