Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Om jag fick 1 miljon vet jag exakt vad jag skulle göra!
*Jag skulle fixa en fet fotostudio och köpa massa blixtar,objectiv och sånt grejs.
*Jag skulle åka jorden runt med familj och dom som står mig närmast
*Jag skulle Ge bort lite pengar till familjen
*jag skulle köpa en skoter
*jag skulle köpa massa pennor och olika block och andra saker att rita med
*jag skulle spara en stor summa
*dom 100 tusen som blir kvar skulle jag skänka till olika välgörenhetsfonder!
heheh :) men det här är om jag får det nu. om jag får det då jag blir lite äldre skulle jag säkert ha lite andra saker, som bil och hus tex.. men asså nu är det nu vi snackar om ;)
nu ska jag sova, nattiis :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0